Конкурс на найкращий відеоролик університету!

Не тільки електронні цінні призи, а й слава найкращого університетського блогера, рекламіста, актора та оператора чекає на переможців Конкурсу відеороликів Прикарпатського університету!

Запрошуємо до участі максимальну (!) кількість творчих студентів та їх викладачів. Адже нині є чимало нескладних, але дуже цікавих інформаційних технологій для створення якісного власного відеопродукту і просування реклами освітніх послуг нашого університету.

Мета конкурсу – створення молоддю кращих зразків реклами свого факультету, інституту, освітньої програми чи спеціальності та проведення університетом на їх основі широкої промоційної кампанії  у соцмережах та телебаченні.

Керівництво конкурсом здійснює Організаційний комітет на чолі з ректором. У складі Оргкомітету – фахівці з комунікаційних технологій, представники студентського сенату та студентського профкому, професори та викладачі, психологи, працівники університету, які залучені до створення медійної продукції.

УМОВИ КОНКУРСУ:

Номінації відео- і додаткової до ролику реклами у вигляді плакату-банеру:

1.ВІДЕОРОЛИК (номінації):

– про освітню програму;

– про спеціальність;

– про факультет чи інститут, коледж;

– про унікальний університетський проєкт;

-про університет.

2.ПЛАКАТ, КАРТИНКА, БАНЕР чи інший варіант реклами факультету чи інституту та університету для розміщення ролику на сайті університету та у соціальних мережах.

Роботи надсилаються до Оргкомітету Конкурсу, шляхом

заповнення заявки на google-форми: https://bit.ly/2Lgpydu

У цій заявці обов’язково вказується, що правовласники матеріалів, надісланих на конкурс, не заперечують проти їх розміщення в мережі Інтернет, використання в телепередачах і на зовнішніх рекламних носіях, а також публікації або згадки в засобах масової інформації.

Увага! Від одного учасника (групи) на конкурс приймається одна робота!

Кращі конкурсні роботи оргкомітет розміщує на сайті університету, а роботи-переможці – у масмедіа (в цілях просування авторів, відповідних кафедр, факультетів та університету в цілому).

Увага!

Термін закінчення прийому робіт на конкурс –  19 лютого 2021 року

Термін підведення підсумків конкурсу –  до 5 березня 2021 року.

ВИМОГИ:

– робота повинна мати позитивний, життєстверджуючий характер;

– зміст твору, сюжет, дії персонажів не повинні суперечити чинному законодавству України, в ролику повинні бути відсутніми неетичні матеріали, а також недостовірні відомості;

-текст ролика повинен бути коротким, лаконічним, оригінальним;

-рекламне звернення повинно мати емоційну насиченість, створювану кольором, світлом і іншими графічними елементами.

– хронометраж не більше 90 секунд (!), субтитри українською мовою

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

Оргкомітет оцінює конкурсні роботи за 10-ти бальною систему за наступними критеріями:

  1. Відповідність темі;
  2. Професіоналізм рішення, ефективність рекламних, соціальних методик і технологій;
  3. Соціальна значимість, позитивність і креативність (новизна ідеї, оригінальність, гнучкість мислення авторів);

Рішення Оргкомітету з визначення головних трьох переможців конкурсу буде прийнято відкритим голосуванням простою більшістю голосів від встановленого числа членів Оргкомітету. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсу.

Спочатку розглядатимуться ролики кожного окремого факультету, інституту, коледжу і їм буде присуджено перше, друге і третє місця.

У фіналі Оргкомітет розгляне всі ролики-переможці кожного з факультетів, інститутів та коледжу і присудить перше, друге і третє місця на рівні університету.

Автори (групи авторів)-переможців отримають право на створення відеороликів про університет.

Результати конкурсу буде оголошено на спеціальному брифінгу Оргкомітету за участі засобів масової інформації. Переможців нагородять дипломами та цінними призами.