Тимків Ірина Василівна/Iryna Tymkiv

кандидат педагогічних наук,

доцент кафедри іноземних мов і перекладу

 

 

Персональна інформація

Народилася 14 жовтня 1984 року в місті Івано-Франківську. З 1991 до 2001 р. навчалася в Ямницькій ЗОШ 1-3 ступенів, яку закінчила з золотою медаллю. Протягом 2001-2006 рр. студентка факультету романо-германської філології Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. Одразу після завершення університету розпочала свою викладацьку діяльність на кафедрі іноземних мов та країнознавства Інституту туризму Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. З 2009 до 2012 року навчалась в аспірантурі Прикарпатського національного університету, за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання. У 2016 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Формування готовності майбутніх менеджерів туризму до діалогової комунікації у професійній діяльності».

З 2012 року працює на кафедрі іноземних мов і перекладу факультету історії, політології і міжнародних відносин Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. На кафедрі забезпечує викладання  навчальних дисциплін: Іноземна мова (англійська), Іноземна мова спеціальності, Ділова англійська мова для студентів спеціальності “Міжнародні відносини”, “Історія”, “Політологія”; здійснює керівництво виробничо-перекладацькою практикою студентів освітнього рівня «магістр» спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації і регіональні студії»; відповідає за випуск журналу “Translator’s Mirror”.

В 2017 році закінчила курс English for Specific Purpose on the British Council English for Universities project. У 2020 отримала вчене звання доцента кафедри іноземних мов і перекладу.

Пройшла курси підвищення кваліфікації на платформах Coursera (Teach English Now! Technology Enriched Teaching, Teach English Now! Teaching Language Online) і Prometeus (Медіаграмотність для освітян, Освітні інструменти критичного мислення). Взяла участь у вебінарах: Teaching through the Covid-19 pandemic, Useful Apps and Tips for Teaching Students and Kids; Використання інноваційних медіаресурсів в освітній діяльності педагога; Академічна доброчесність – запорука успішного розвитку науки і держави; Цифрові інструменти в онлайн та офлайн навчанні;
Використання сучасних інтерактивних технологій для ефективного опанування англійської; Як цікаво розпочати урок англійської мови? Ефективні вправи, які не потребують підготовки; Смартфон як один із інструментів урізноманітнення навчання в сучасному освітньому просторі; Новий погляд на улюблені ігри для розвитку комунікативних навичок на уроках англійської мови.

В 2021 році проходила стажування на тему «Новітні технології та інновації у ВНЗ. Дистанційна освіта – виклик сьогодення» в Івано-Франківському національному медичному університеті, метою якого було ознайомитися з застосуванням новітніх технологій для проведення практичних занять з англійської мови на платформах дистанційного навчання.

У 2021-2022рр. очолювала проєкт «Прикарпатське коріння дипломатії» в рамках виробничо-перекладацької практики студентів-магістрів спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». Метою проєкту було ознайомити студентів з представниками дипломатичної служби з Прикарпаття, з особливостями їхньої професійної діяльності. Практичним втіленням цього  проєкту стала книга-довідник, у якій подана коротка біографічна довідка про дипломатів та їхній кар’єрний шлях. Деякі статті книги містять інтерв’ю з дипломатами, в яких вони діляться власним досвідом, розповідають про переваги і недоліки своєї роботи, про виклики в професійній діяльності, а також дають цінні поради і настанови студентам, які вирішили обрати цей фах.

Сфера наукових інтересів: теорія і методика навчання іноземних мов, зокрема методика навчання усної комунікації, культурологія, дипломатичне спілкування.

Підготувала до друку навчальні посібники:

«Learning Ukrainian History» (2017) для студентів історичних спеціальностей; «History of Ukrainian Culture: методичні вказівки до курсу лекцій з навчальної дисципліни «Історія української культури» англійською мовою» (2019); «English for International Relations: навчальний посібник з навчальної дисципліни «Іноземна мова спеціальності» (2021).

 

Основні публікації

1.Познанський Р.В., Тимків І.В., Нич О.Б. Інноваційні способи організації комунікативної діяльності здобувачів вищої освіти на заняттях з іноземної мови. // Вісник науки та освіти.- Київ.- 2023.- Випуск №9(15).- С. 635-648, https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-9(15)-635-647

2.Zhumbei, M., Tymkiv, I.  (2023). Development of student leadership competencies  in the context of the Russian-Ukrainian War. Human Studies. Series of Pedagogy,  No 16 (48), 92–99, doi: https://doi.org/10.24919/2413-2039.16/48.13

3.Прикарпатське коріння дипломатії = Precarpathian Roots of Diplomacy: довідкова книга. / Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника; уклад. : Ткачівська М. Р., Савчак І. В. – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2022. – 144 с.

4.Bakum, Z., Savchak, I.,  Kostiuk , S., Zhumbei, M. & Poznanskyy, R.  (2021). Cultural Component in Professional Development of Non-philological Specialties Students in the Process of Studying a Foreign Language.  Arab World English Journal, 12 (4) 69-85.
DOI: https://dx.doi.org/10.24093/awej/vol12no4.5

5.Савчак, І. (2021) Розвиток мотивації студентів до вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчання.  Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», No   13(45), 64–70,  doi: https://doi.org/10.24919/2413-2039.13/45.9

6.SAVCHAK, Iryna V.,POZNANSKYI, Roman V., LAPINA, Viktoriia О.(2020). Educational dialogue as the means of improving the dialogical communication skills of non-philological students while teaching foreign languages. Revista ESPACIOS. ISSN 0798 1015 Vol. 41 (Nº 16), p.20

7.Melnychuk, I., Drozdova, I., Savchak, I., & Bloshchynskyi, I. (2019). Higher School Instructors’ Pedagogical Skills Improvement as a Basis of Educational Strategy for Development of Students’ Professional Training. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 11 ( 4 Supl. 1), 170-184. doi:10.18662/rrem/184

8.Savchak, . I. V. . (2019). TEACHING INTERNATIONAL RELATIONS EXPERTS ENGLISH DIALOGUE COMMUNICATION: Array. PRECARPATHIAN BULLETIN OF THE SHEVCHENKO SCIENTIFIC SOCIETY Word, (3(55), 221–230. https://doi.org/10.31471/2304-7402-2019-3(55)-221-230

9.Iryna Drozdova,  Iryna Savchak Peculiarities of foreign students training to Ukrainian dialogue communication in higher school by means of information technologies / I. Drozdova,  I. Savchak // Прикарпатський вісник НТШ. Івано-Франківськ, 2018. – Випуск 4 (48). – С.  25-37.

10.Savchak, I. (2017). ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ У ДИПЛОМАТИЧНОМУ СПІЛКУВАННІ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (4), 191–198. https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.4.25

11.Савчак І. В.. History of Ukrainian Culture : методичні вказівки до курсу лекцій з навчальної дисципліни «Історія української культури» англійською мовою / Савчак I. В. – Івано-Франківськ, 2019. – 68 с.

12.Iryna Savchak. Learning Ukrainian History = Історія України в англомовному контексті: навчальний посібник для студентів історичних факультетів вищих навчальних закладах України / І. Савчак. – Івано-Франківськ, 2017. – 80с;

13.Савчак І. Лінгвокультурологічний підхід до навчання іноземної мови фахівців з міжнародних відносин / І. Савчак // Наукові записки ТНПУ ім.. В. Гнатюка. Серія: педагогіка. –2016. – № 4. – С. 108 – 115.

14.Савчак І. Методичні вказівки «Комплексна система вправ з української мови за професійним спрямуванням для навчання діалогової комунікації майбутніх менеджерів туризму» (для студентів 1-4 курсів денної і заочної форм навчання спеціальностей «Готельне господарство» і «Туризм») / І. Савчак. – Івано-Франківськ, 2015. – 42 с.;

15.Савчак І. Теоретичні основи формування стратегічної компетенції менеджерів туризму у процесі підготовки до професійної комунікації / І. Савчак // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. – Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2015. – Випуск 43. – С. 291-294;

16.Савчак І. Діалогова комунікація як чинник професіоналізму майбутнього менеджера туризму в умовах розвитку карпатського регіону / І. Савчак // Гірська школа Українських Карпат. – Івано-Франківськ, 2013. –  № 10. – С. 210-213;

17.Савчак І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх менеджерів туризму до діалогової комунікації у професійній діяльності / І. Савчак // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2013. – Випуск LXIV. – С. 312-316;

18.Iryna Savchak. Communicative skills as the key to success in professional activity of manager of tourism / Iryna Savchak // Questions and Perspective in Education. – International Research Institute s. r. o. Komarno, 2013. – P. 188-193;

19.Савчак І. Сучасні погляди на освітню компетентність в умовах глобалізації / І. Савчак // Обрії. Науково-педагогічний журнал. – Івано-Франківськ, 2012. – № 1(34). – С. 53–55;

20.Савчак І. Формування навичок діалогічного мовлення у підготовці фахівців сфери туризму / І. Савчак // Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. у-т, 2011. – Вип. 582. – С. 156-161;

21.Савчак І. Удосконалення комунікативної компетентності як умова професіоналізму майбутнього менеджера туризму / І. Савчак // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2011. – № 59. – С. 300-304.

 

Контакти

вул. Чорновола, 1 (207 ауд.)

76000 м. Івано-Франківськ

тел. (0342) 75-20-27

e-mail: iryna.savchak@pnu.edu.ua

 

EN

Iryna V. Tymkiv, PhD, Associate Professor of the Department of Foreign Languages and Translation

Educational background:

2001-2006 –  a student of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, Faculty of Romano-Germanic Philology;

2009-2012 a postgraduate majoring in theory and teaching methods 13.00.02. at Vasyl Stefanyk Precarpathian National University.

Scientific degree:

Associate Professor of Foreign Languages and Translation Department (2020);

PhD in Pedagogy, 2016, Volodymyr Hnatiuk Ternopil National Pedagogical University, Ukraine (thesis “Formation of readiness to dialogic communication of future tourism managers in professional activities”).

Employment history:

2006-2011 – Department of Foreign Languages and Country Studies of the Institute of Tourism of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University;

2012 – now – Department of Foreign Languages and Translation of the Faculty of History, Political Science and International Relations of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University.

Courses taught: English for Specific Purpose, Business English, History of Ukrainian Culture, English for IR, Theory and Practice of Translation

Scientific and Professional Training:

2018English for Specific Purpose on the British Council English
for Universities project;

2021 – training at the Ivano-Frankivsk National Medical University.

Research interests: theory and methods of foreign languages teaching, methods of dialogue communication teaching, culture studies, diplomatic communication.